utorok 29. januára 2013

Najlepšie čokoládové muffiny

   Predvčerom som sa rozhodla upiecť si muffiny. Je to veľmi jednoduchý a chutný koláčik, takže za hodinu a pol som to mala už aj upečené a riad uprataný. Recept som našla už dávnejšie na internete a s každým pokusom som si ho troška upravila. No a že vraj tieto posledné boli najlepšie. :) Len tak sa po nich zaprášilo. Ledva som uchmatla dve muffinky pre priateľa. Včera som ho troška prepadla doma, lebo je chorý a chcela som mu nimi urobiť radosť. Čo sa podarilo a veľmi mu chutili. :)
   Tak som sa rozhodla, že ten recept pridám na blog, lebo ho mám napísaný len na papieri. A vždy tŕpnem, či ho nájdem. :D

dve čokoládové muffiny a soška myšky
Posledné dve muffiny

Čokoládové muffinky
Počet porcií: 22-24

Ingrediencie:
čokoládový muffin
  • 250 g hladkej múky
  • 2 kopcové lyžičky prášku do pečiva
  • 1 lyžičku vanilkového cukru
  • 3/4 až 1 lyžičku jedlej sódy
  • 170 g práškového cukru
  • 2 lyžice kakaa
  • 140 g posekanej horkej čokolády
  • 250 ml mlieka
  • 90 ml oleja
  • 1 vajce
Postup:

1) Zmiešame všetky suché prísady (okrem čokolády) a do nich prilejeme mokré prísady.
2) Primiešame posekanú čokoládu.
3) Do košíčkov dávame asi 1 až 1,5 polievkovej lyžice cesta. Pečieme 15-17 minút pri 200 °C.

Poznámka: Ak by sa muffiny po upečení dobre neoddeľovali od košíčkov, skúste ich nabudúce posekať na menšie kúsky.

Dúfam, že sa Vám muffinky vydaria. :) Potom mi napíšte, či Vám chutili. ;)

čokoládové muffiny s kyticou oranžových tulipánov

   Krásne košíčky so srdiečkami mám od Muffin Queen :)

2 komentáre:

  1. tie sa ti vydarili :) recept musím skúsiť, všetko prudko kakaové lahodí mojim chuťovým pohárikom :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! :)