nedeľa 22. apríla 2012

Česko-Slovenská filmová databáza

   Budúcu sobotu, teda 28.4.2012, tomu budú už dva roky, čo som zaregistrovaná na stránke Česko-Slovenskej filmovej databázy (www.csfd.cz). Na tejto stránke sa hodnotia filmy rôznych žánrov, seriály, koncerty, relácie, krátkometrážne filmy a všeličo iné, čo sa týka vecí natočených kamerou :) Samozrejme sa tu môžete dozvedieť aj rôzne novinky zo sveta filmu.
    Ja si tu robím prehľad, ktoré filmy/seriály/relácie som už videla a či sa mi páčili alebo to bola čistá strata času. Občas sa mi aj stane, že si idem pozrieť nejaký film, naťukám sem názov a zistím, že som to už videla a bola to strašná hovadina :D Samozrejme, nemám ich tam všetky, čo som videla, lebo si ich všetky nepamätám, ale k dnešnému dňu ich tam mám hviezdičkami ohodnotených 836 kúskov :) ..čo je na moje pomery, celkom slušné, lebo nie som nejaký filmový maniak :D (poznám omnoho omnoho väčších :D). Už som si tak zvykla, že keď si pozriem nejaký film, hneď ho aj ohodnotím :) 


   Dajú sa tu robiť aj recenzie, ale za prvé som nespravila ten dosť ťažký test o filmoch, aby som ich mohla pridávať a za druhé by sa mi to ani nejak často nechcelo :D Ale občas mám potrebu sa s niekým podeliť o naozaj úžasný zážitok z nejakého vydareného filmu (alebo niekedy aj negatívny zážitok z tej hovadiny :D). A teraz tú potrebu mám a keďže tam svoj názor vyjadriť nemôžem (no, môžem, keby som im poslala pár recenzii a im by sa páčili a sprístupnili by mi tú funkciu recenzovania), tak som sa rozhodla, že keď už som si založila ten blog, tak sem môžem prihodiť aj dačo v tomto smere :) Veď aj filmy sú krásne :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! :)