nedeľa 22. apríla 2012

My week with Marilyn

   Musím sa priznať, že Marilyn Monroe nejako nezbožňujem, ale ani mi nejako nevadí. Mám k nej neutrálny postoj. Čo sa nedá povedať o filme Môj týždeň s Marilyn. Ten bol proste úžasný :) veľmi sa mi páčil. 
   S Marilyn Monroe som videla len film Niekto to rád horúce a ten film mám tiež rada. A keď som videla toto, tak som len užasnuto pozerala, ako Michelle Williams priam majstrovsky hrá Marilyn! Podľa mňa za tento výkon mala dostať Oscara (i keď som nevidela ako Meryl Streep zahrala Iron Lady, ale tak tá už Oscara mala :D) Niektorí vravia, že je skvelá, ale nemá tú Marilyninu povestnú iskru, ale ja som si to nejako nevšimla. Má takmer rovnakú gestikuláciu, spôsob hovorenia, pohyby ako Marilyn. A v tomto filme Marilyn proste žeriete, milujete ju, závidíte jej, ľutujete ju, máte potrebu ju chrániť, chápete jej správanie, ale aj odsudzujete, možno aj trochu nenávidíte, v niektorých momentoch nechápete, čo robí a v duchu si vravíte, že je úplne vyšinutá. Proste úplne rozporuplná osobnosť, ktorá má depresie ako ktorýkoľvek iný človek.

   A potom je tu...
Eddie Redmayne, ktorý hrá Colina Clarka, "chlapca pre všetko". Chlap, ktorého by som prehliadla v dave. Ani by som o neho nezavadila pohľadom. Úplne mimo môjho typu. A predsa tu má také milé osobnostné kúzlo, vďaka ktorému ho musíte mať radi :) A proste zapamätáte si ho podľa tých pieh. :) 


Obsah (oficiálny text distribútora)
   Film Môj život s Marilyn Monroe ponúka neobvykle intímny pohľad na hollywoodsku ikonu a jej spontánny emotívny vzťah s mladým mužom, ktorý jej rozumel viac než ktokoľvek iný. Začiatkom leta 1956 vkročila americká herečka Marilyn Monroe po prvýkrát na britskú pôdu. Behom svadobnej cesty s manželom Arthurom Millerom, známym americkým dramatikom, prišla Monroe do Británie natáčať snímku Princ a tanečnica. To isté leto sa 23-ročný Colin Clark po prvýkrát v živote zúčastnil filmového natáčania. Clark, čerstvý absolvent Oxfordu, mal ambíciu stať sa filmovým režisérom, ale zatiaľ sa musel uspokojiť s drobnými produkčnými prácami. O štyridsať rokov neskôr spísal vo forme denníka svoje zážitky z tohto natáčania a knihu nazval: „Princ, showgirl a ja“. Lenže jeden týždeň v jeho zápiskoch chýbal. Ešte len teraz po niekoľkých rokoch Clark prezradil prečo. V ďalšom pokračovaní životopisu s názvom „Môj týždeň s Marilyn“ opisuje skutočný príbeh jedného nezabudnuteľného týždňa, ktorý strávil v spoločnosti najväčšej svetovej hviezdy…týždňa s Marilyn.
Réžia: Simon Curtis
Hrajú: Michelle Williams, Eddie Redmayne, Kenneth Branagh, Judi Dench, Emma Watson, Dominic Cooper, Julia Ormond, Dougray Scott, Derek Jacobi, Zoë Wanamaker, Miranda Raison, Philip Jackson, Toby Jones, Michael Kitchen, Simon Russell Beale, Peter Wight
(Zdroj: http://www.csfd.cz/film/280259-muj-tyden-s-marilyn/)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! :)