sobota 19. mája 2012

Aj STV-čke sa občas zadarí

   Po sto rokoch som si konečne pozrela nejaký nový film :) Zase romantika :D Konkrétne film The Lucky One, ale o ňom až v ďalšom článku. Veď aj tak v tej telke nič nejde. Akože tá farma a ten hotel chodia tuším stále do aleluja. Potom je tam nejaká tá ordinácia, turecké a iné telenovely a na STV dávajú vždy také nepozerateľné veci. Naozaj som to už viackrát skúšala pozerať, ale to sa proste nedá. Jasné, občas sa nájde aj nejaká príjemná a prekvapivá výnimka. Môžem spomenúť taliansky televízny film Salón sestier Fontanových, (Atelier Fontana - Le sorelle della moda), ktorý ma naozaj celkom okúzlil a odporúčala by som ho každej módnej bloggerke, ktorá by chcela vedieť niečo o talianskej móde a o návrhárkach, ktorých modely nosila aj Grace Kelly, Audrey Hepburn, či Jacqueline Kennedy.

    Pripájam aj dôkaz o A. Hepburn a J. Kennedy, že ich práce mali na sebe :)

   Ďalší film, ktorý STV priniesla a rozhodne by som ho nezatracovala,  je nemecký televízny film s názvom Margaréta Steiffová (Margarette Steiff). A to prosím pekne nemecké filmy neznášam :D pretože sú buď o ničom, nudné alebo sú perverzné. Ale toto je krásny životopisný film o žene, vďaka ktorej máme plyšové medvedíky :) Vážne nemala ľahký život (myslím, že mala chromú ruku, bola na vozíku...) a môže byť každému vzorom. Človek sa nemá vzdávať, aj keď k nemu osud nie je priaznivý :)

   Spoločnosť Margarete Steiff spolupracovala aj s módnym návrhárom Karlom Lagerfeldom a vytvorila toho známeho plyšového Lagerfeldovho dvojníka :D (alebo aby sa mal s čím Lagerfeld hrať, veď nebude sa predsa len s nejakým obyčajným ;) :D)

   Videli ste niektorý z filmov? Prípadne, ktorý film pozitívne prekvapil vás? ;)

2 komentáre:

  1. uplne suhlasime s tym ze v telke sa neda pozriet uz asi nic normalne :( ale tento film vyzera super urcite si ho cim skor zozenieme :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej samá hrôza v telke.. určite zožente, ja som to pozerala v jeden deň a na druhý deň som si ešte aj reprízu pozrela :D taká oddychovka :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! :)