sobota 5. mája 2012

Zaujímavé DIY

   Aby som stále len nekritizovala námahu iných, podelím sa s Vami o obrázky DIY, ktoré ma zaujali, pretože sú buď pekné, milé, zaujímavé, vtipné a proste skvelým nápadom :)

A po došití špendlíky schováme dovnútra. :)


Ako ten rám sa mi nepáči, nemám rada ten ošúchaný vzhľad vecí, ale celková idea je super :)

Vždy som chcela mať veľa veľa fotiek na stene!

Toto je proste také chutné :D

S jednou fľaškou by to vyzeralo zle, ale takto je to celkom vkusné a zaujímavé :)

Proste krásna záložka, ja som mala vždy v knihách kadečo, čo bolo po ruke. Ale ani jedno nebolo také pekné..

Tak toto je strašne pekné :)
Tak toto je úplne najcool nápad, ktorý vyriešil môj problém s káblami pod stolom :)

Má to super myšlienku, len by to ešte potrebovalo trošku doladiť, aby som nemala pocit, že sa mi to za chvíľu rozpadne :D

Toto je také trochu uletené, ale čím dlhšie na to pozerám, tým sa mi to viac pozdáva. Ale lyžičky by som dala asi preč.

Tu napr. neviem, či sa mi to páči alebo nie. Možno to robí ten otrasný stôl. V každom prípade je to originálne :)

Takéto črepníky by som si vedela predstaviť v mojom budúcom byte :)

Proste geniálny nápad, ak to výjde marble technikou pekne :)

O takom stole som už premýšľala dávno. Páči sa mi to kvôli možnosti vymieňania dekorácie pod sklom. Ale v podobe palety to fakt nechcem :D

Toto je také zlaté, vedela by som si to predstaviť ako brošne na moju tašku :)
Ale čo ma najviac nadchlo, je toto! A pritom je to vyrobené z toaleťákových ruličiek :)


 Zdroj obrázkov je weheartit.com

2 komentáre:

  1. fajn napady!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Btw. si môj oficiálne prvý "cudzí" komentár (myslím tým, že ťa nepoznám osobne :) v celkovom poradí si druhá). Tak sa veľmi teším! Aj hlavne preto, lebo tvoj blog sledujem už dlho :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! :)