piatok 4. mája 2012

Uletené DIY

   Asi ako každá baba, aj ja občas surfujem po nete s cieľom popozerať si nejaké nové nápady na veci, ktoré by som si vedela urobiť aj ja sama. Keďže sa nepovažujem za nejakú krepú :D tak si niečo občas aj vyrobím. Väčšinou je to nejaká bižutéria a hlavne náušnice, na ktoré som zaťažená :D A pritom v poslednej dobe nosím na striedačku možno troje stále dookola. Ale občas prevetrám aj tie svoje. Niektoré sú viac podarené, niektoré nie. Ale tak to býva, nepodarí sa vždy všetko. Možno sem aj niečo zo svojho "kutilstva" pridám, ale len tých mojich obľúbených miláčikov :D
   No ale ako tak surfujem, občas mám taký pocit, že niektorí ľudia chcú silou mocou niečo nové vymyslieť a zachádzajú do extrémov. Buď vyrobia nejakú haraburdu alebo niečo, čo sa nedá ani nosiť, ale hlavne, že si to vycapia na blog :D Ako jasné, môže sa im to páčiť. Nikomu neberiem jeho názor, ale podľa mňa by si výsledok mohli najprv objektívne zhodnotiť. Veď napríklad kto už by si obliekol toto?


   
   Áno, body za kreativitu by som  snáď udelila, ale ako v celku je to dosť zlé...
Alebo som na toto moc konzervatívna :D Alebo kto by chcel u seba doma disco-starožitné schody? Zasa do disco baru je to úžasný nápad, ale podľa mňa takto s tým starožitným je to dosť gýčové. Ale to je môj názor a v oblasti gýču neexistujú žiadne udané hranice, že čo ešte gýč nie je a čo už gýč je.


   Alebo tento veniec. I keď nie je až tak strašne hrozný. Chápem, že Američania sú "bejzbalu" celí zbláznení, ale napríklad ja si neviem predstaviť, že ako fanúšička hokeja by som si na dvere zavesila veniec z hokejových pukov :D




   A vedeli by ste si predstaviť, že by ste mali v kúpeľni dedov starý bicykel v rámci dekorácie? :D Komu by sa chcelo z toho stále utierať prach? A väčšina domácností je rada, keď sa im do kúpeľne zmestí vaňa/sprchový kút, umývadlo a práčka. Nieto bicykel. Ale na druhú stranu si to viem predstaviť v nejakej kaviarni, ktorá je komplexne zariadená takými starými vecami. No ale zas je tu problém s tým priestorom. Niekedy mám problém sa na toaletu v reštauráciách/kaviarniach/pizzeriách na Slovensku zmestiť ja sama a to nie som ani tučná. Všetko robia také minimalistické, len aby to bolo.


   Čo sa týka vecí oblepených novinami, to sa mi celkom páči, len to nesmie vyzerať, ako by som sa išla sťahovať. Lebo vtedy balím krehké veci do novinového papiera. A ako tak pozerám, tématika krížoviek na krabičke sa mi zdá docela hrozná.


   No ale podla mňa zatiaľ najbizardnejšie, čo som našla, bolo toto. To je pre mňa taký čistý wtf moment :D Umelci majú uletené nápady, ale toto je ... ja ani nedokážem pomenovať, že aké to je :D Podľa mňa sa niekto strašne nudil a vzniklo z toho toto. Ináč si to neviem vysvetliť :D


Obrázky pochádzajú z weheartit.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! :)