piatok 25. mája 2012

Korálkové náušnice

   Milujem náušnice! Mám ich asi už aj niekoľko desiatok O:-)  Ale určite sa nájdu baby, ktoré majú omnoho viac kusov. Niektoré nosím častejšie, niektoré menej. Veľkú časť tvoria aj moje výtvory. A niektoré sú dokonca moje srdcové záležitosti! Pretože také nikto nemá a sama som si ich vymyslela :) Tu sú moje najobľúbenejšie:



    Ale nájdu sa u mňa aj veci, ktoré som si ešte nikam nevzala, pretože sa mi to nehodilo k žiadnemu oblečeniu alebo som mala chuť na nejaké iné náušnice :D Ale aj tak sa mi páčia :) Ako napríklad toto:


 

   Čo poviete? Podľa mňa sú koráliky veľmi vďačným komponentom :)

6 komentárov:

  1. Krásné a originální náušnice a moc se mi na tvém blogu líbí doporučení filmů, pač nikdy nejsem schopná si nějaký vybrat :D

    A ráda bych tě ještě pozvala na svůj blog, snad se ti bude líbit :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Som rada, že sa ti páči aj doporučenie filmov, už som si myslela, že to ani nikto nečíta :D Určite ešte nejaké pribudnú :)
      ďakujem za pozvanie na blog, idem tam teda posurfovať ;)

      Odstrániť
  2. nádherné náučnice :)

    http://moonlightdreams-miadra.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. týjo seš moc šikovná ! vypadají moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! :)