streda 30. mája 2012

Mirror, mirror - Snehulienka (2012)

   Opäť sa k vám hlásim s recenziou, pretože čo robí človek, keď sa má učiť? Všetko možné okrem učenia :D Tak som si konečne pozrela jednu zo Snehulienok tohto roku. Veľmi dlho som sa tomu filmu vyhýbala, lebo som si myslela, že to bude nuda. Videla som aj pár negatívnych recenzií na to. Ale hlavne mi tá hlavná hrdinka prišla na tých obrázkoch z filmu taká docela nesympatická kvôli jej brežnevovskému obočiu... 
   ALE MÝLILA SOM SA!!! Ten film sa mi veľmi páčil :) Taká milá rozprávka a bolo to fakt aj vtipné :D Väčšinou sa moc pri filmoch nesmejem, keď pozerám sama (neviem prečo), ale tu mi prišli niektoré scénky fakt veľmi vtipné :D Pri scéne opakovanej situácie princa v spodnom prádle som musela zastaviť film a dosmiať sa :D
   Je to netradičné poňatie Snehulienky, ktorá sa mení na emancipovanú ženu a ide si sama poradiť s netvorom z lesa. Samozrejme nechýbajú trpaslíci, ale tentoraz majú drsné mená. Žiadny Kýblik, ani Hapčí. Ale Hrdlorez, Svalovec, Napoleon, Žrút a ďalšie. Princ ako je už zvykom sympaťák. Ale v celom filme triumfuje Julia Roberts ako zlá kráľovná. Hrozne sa mi páčila scéna s jej akoby súkromným salónom krásy. Nikdy by ma nenapadlo napichať si pery žihadlami včiel :D
   Ďalej by som vyzdvihla nádherné kostýmy, ktorých autorka žiaľ na začiatku roka (aspoň myslím) zomrela. Ale sú fakt úchvatné. Ako aj tá rozprávková krajinka :) Jediné čo ma asi polku filmu znepokojovalo bolo fakt to obočie, furt som myslela na to, že prečo jej ho troška nezjemnili, veď v reále Lily Collins síce má výraznejšie obočie, ale až takto nie. Ale tak nejako som si na to počas filmu zvykla a už ma to nijak neiritovalo. Jediné, čo by som vypustila z filmu je asi tá posledná pesnička, neviem, nejako sa mi to tam nehodilo. I keď z hľadiska obsahu tam mala opodstatnenie, keďže všetci boli v kráľovstve šťastní, spievali a tancovali až kým nepomreli. Ak čakáte, či sa tam vyskytlo aj to legendárne otrávené jablko, tak si pozrite film, či tam naozaj bolo ;) 
   Moje hodnotenie na csfd.cz: 4 hviezdičky z 5.
   Odporúčam :).


Obsah
(oficiálny text distribútora)
   - dobrodružný, komédia, dráma, fantasy

   Zlej kráľovnej (Julia Roberts) sa podarilo získať vládu nad kráľovstvom. Princezná na úteku (Lily Collins) sa však svojho výsostného práva len tak ľahko nevzdá a rozhodne sa jednať. Za pomoci siedmich vynaliezavých trpaslíkov začína plánovať odvetu. Snehulienka ožíva v novom dobrodružnom príbehu plnom lásky, ale aj žiarlivosti a zrady.
 Hrajú: Lily Collins, Julia Roberts, Armie Hammer, Sean Bean a ďalší.




Zdroje obrázkov:
http://teaser-trailer.com/movie/mirror-mirror/
http://www.filmofilia.com/mirror-mirror-trailer-debuts-77220/
http://b-u-b-l-o-g.blogspot.com/2012/05/mirror-mirror.html
http://www.vancouverobserver.com/blogs/newmovies/2012/03/30/mirror-mirror-wrath-titans-and-eight-other-new-films-reviewed

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! :)