nedeľa 20. mája 2012

The Lucky One - Šťastlivec

   V minulom článku som spomínala, že som prednedávnom pozrela nový film. Šťastlivec. Bola to pekná oddychovka a je to presne v takom istom štýle ako aj ostatné filmy podľa knižných predlôh od Nicholasa Sparksa. To sú teda Zápisník jednej lásky, Milý John, Posledná pieseň... Takže kto je na sladké filmy s kvapkou melanchólie, je to ako stvorené pre neho :) A samozrejme si prídu na svoje aj obdivovateľky Zaca Efrona :D (...ak tu nejaká taká je, odporúčam film Znovu 17, tam podľa môjho názoru 93% filmu je záber na Zaca, 5% na Matthewa Perryho a 2% to ostatné :D :D). Film je postavený na peknej myšlienke, ale podľa mňa až príliš ľahko tam našli dievča z fotky. Takto to proste nie je reálne. Nájde sa aj zopár klišé, ale tak tie mi nevadia, veď sú pekné. V niektorých scénach sa síce Zac správa trocha ako trubka a ten jeho výraz je ako cez kopirák, ale tak snáď v ďalšom filme to bude lepšie. A ešte na svoje si prídu aj milovníci turistiky, lebo Zac v tom filme prešiel snáď kilometre prechádzok :D
   Ak by som to mala zhodnotiť, pre romantikov ideálne, ale nie je to nič prevratné, čo by ma prinútilo povedať waaw (The Notebook u mňa stále vedie :) ). Ale páčilo sa mi to, je to ľahký nadpriemer romanťákov, tak som tomu na csfd.cz dala 4* z piatich :)
Obsah:

(oficiálny text distribútora)

   Seržant americkej námornej pechoty Logan Thibault (Zac Efron) sa vracia zo svojej tretej misie v Iraku, s jedinou vecou, ktorú tam našiel - fotografiou ženy, ktorá ho podľa jeho slov držala pri živote. Zistí, že žena na fotke sa volá Beth. Vydá sa ju hľadať, nájde jej adresu a jedného dňa sa objaví predo dvermi. Nechá sa najať do psieho centra, ktoré jej rodina vedie. Aj keď mu Beth spočiatku neverí a už sama má komplikácií vo svojom živote viac než dosť, rozvinie sa medzi nimi románik, ktorý dáva Loganovi nádej, že Beth by mohla pre neho znamenať viac, než len obrázok pre šťastie.
Príjemné pozeranie! ;)

2 komentáre:

  1. Toto si chcem určite pozrieť ale do kina ma to neláka, počkám si až na peknú verziu na nete :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som na to plánovala ísť do kina, ale v ba je to drahé a u nás to ešte nedávajú a zrazu som našla takú prijateľne kvalitnú verziu na nete :D úvodné a záverečné titulky boli tuším po španielsky, ale rozprávali po anglicky, takže pohodička :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! :)