nedeľa 20. mája 2012

The Beauty Around Us na Facebooku

   Takže fanstránka tohto blogu už fičí aj na facebooku (The Beauty Around Us), takže komu je to ideálnejšie sledovať takto, tak sa už môže realizovať :) 
   Keby ste vedeli koľko mi trvalo, kým som na to došla, že ako mám ten plugin umiestniť na stránku :D Lebo pôvodne tu bol len jednoduchý odkaz. Ale ja som chcela viac! Také to s tým tlačítkom Páči sa mi to :D Tak som si to teda našla na facebooku, upravila som si to krásne, vygenerovalo mi to kód. Teda rovno tuším aj zo tri. Tak kopírujem jeden, vkladám ho tam vpravo nad položku profil, uložím, aktualizujem. A? ..nejde :D Nevadí, vymažem, skúsim to ináč, nejde. Zase ináč. Nejde. Vymažem, otvorím html kód stránky, tam to niekde bachnem. A? Nejde celá stránka :D :D Nevadí! Krok späť, už mi aspoň išla stránka :) Tak som si to začala hľadať cez google. Taký ten návod pre antitalenty ;) Samozrejme všade sa len písalo, vložíme kód do stránky. Fajne :D Ale jak?? Hľadám ďalej a kooonečne som našla taký ten návod pre "blbých" :D krôčik po krôčiku a poviem vám, že ten prvýkrát som sa trafila, len som skopírovala zlý kód :D Uložila som. Aktualizovala som. A ono to teda už oficiálne ide :) Momentálne to môžete vidieť teda vpravo hore nad profilom, ale je možné, že to bude ešte cestovať po stránke.

  Hmm čo by som ešte spravila, kým sa dočkám toho nášho hokejového finále Slovensko-Rusko? :) Uvidím, ale potom sa budú držať palce našim :) Slovenskooo!!! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! :)