štvrtok 17. mája 2012

DIY a inšpirácie s husľovým kľúčom

   V minulom článku som vám v skratke popísala moju hudobnú minulosť. Jediné, čo by som k tomu ešte pridala, že nikdy nezabudnem na ten pocit, keď stojíte na javisku, podarilo sa vám to dobre zahrať a celá sála vám tlieska :) To je pocit na nezaplatenie a je to skutočne návykové :D
   A keďže sa už flaute moc nevenujem, tak aspoň takto som si pripomenula tie časy. Výtvormi z drôtiku a korálikov :) čo poviete, podarilo sa aspoň trochu? Viem, že je to trochu čapaté, ale tak nie som stroj :D A som si vedomá, že tie fotky nie sú najlepšie, ale lepšie to už môj foťák nezvládol...





Priplietla sa mi tam aj jedna nota :)

A tu sú ešte ďalšie obrázky a inšpirácie :)

joj dala by som si :)
a keď pridáme aj basový kľúč, vznikne nám srdce :)
na botičky :)
veľmi sa mi páči ten obrázok :)
toto musím skúsiť!

2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár! :)