utorok 15. mája 2012

DIY bižutéria

   Ako som už v predchádzajúcom príspevku písala, cez víkend som trošku majstrovala s drôtikom a korálkami, ktoré už veľmi veľmi dlhú dobu ležali nepohnuto v mojom perináku. Tak som ich teda poriadne prevetrala :D Zároveň som otestovala moje nové guľaté kliešte, čiže už sa nemusím trápiť s pinzetou a všakovakými inými pomôckami. O tom, či sa mi to podarilo alebo nie, sa dá polemizovať a určite je čo zdokonaľovať. Ale na to, že sa takto zabávam raz za uhorský rok, je to podľa mňa celkom nositeľné :D Sama svoje výtvory hrdo nosím :) Páčia sa aj vám?






4 komentáre:

  1. Fortina, máš super blog ;) Od dnes ho budem sledovať každý deň. Bižutka je perfektná. Tie prvé, pierkované náušnice si robila sama? Strašne sa mi páčia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Verka ;) to som strašne rada, že sa to niekomu zapáčilo :) a všetko vlastná práca :)

      Odstrániť
  2. Ja len zasnem aka si sikovna! ver, ze kto ta objavi, hned si nejaky kusok vypyta :)klobuk dolu...

    barbora

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) dúfam, že budeš mať pravdu ;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! :)