piatok 25. mája 2012

Môj prvý kšeft

   Musím sa pochváliť, v stredu sa mi podarilo predať mnou vyrobené náušnice :) Keď som sem na blog dávala obrázky mojich výtvorov, tak som veľmi nepredpokladala, že by sa niekto ozval tak rýchlo :D Verke sa náušnice sa veľmi páčili, čo som naozaj veľmi rada. Bude teda mojou takou malou krásnou reklamou ;) Vážne ešte som nikdy nevidela nikoho, komu by pierka takej červenej farby neskutočne pristali. Ešte raz ďakujem aj za spomenutie v tomto článku, hneď mi návštevnosť vyskočila vyššie :)
   Takže ak by sa ešte niekomu niečo páčilo, dajte vedieť, dohodnúť sa dá vždy :) Len momentálne teda nemám tieto už Verkine náušnice.


8 komentárov:

  1. Inak ja som si tie naušničky na Nike hned všimla a to som ani nevedela, že su od teba :). Krásne su..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) snažila som sa :D Tak oni sú fakt veľmi výrazné :D rozmýšľam, že si ešte kúpim nejaké pierka, robí sa s tým rýchlo, je to efektné :)

      Odstrániť
    2. Ďakujem Ramy ;) Fortina, už ich mala aj sestra v robotke, teraz majú riadne zabrať :D Všetkým sa páčia, dokonca aj mamina hovorila, že sú krásne, pritom bola odporcom pierok :D Určite pokračuj v tejto záľube. Teším sa na ďalšie Tvoje výtvory ;)

      Odstrániť
    3. fuuuha, tak to je super, že sa aj mamine páčili :) ďakujem :) budem pokračovať, ak sa nebudem práve učiť alebo čo :)

      Odstrániť
  2. gratulujem k uspechu viem si predstavit ako ta to potesilo!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie náušnice sú super .Mala by si si založiť e-shop :D Akurát aj ja také vyrábam ...len nie sú zrovna červené.Možno ten e-shop založím ja :D haha ...

    http://www.queen-of-jungle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ten nápad som už mala :D ale momentálne na to nemám čas, štátnice a tak, a ani ešte toho nemám veľa vyrobeného. No vidíš, tak potom good luck, ak ho založíš :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! :)