pondelok 14. mája 2012

Kto ich spozná viac?

   Konečne mám úspešne po všetkých semestrových skúškach :) cez víkend som sa po dlhom dlhom dlhom čase dostala aj k nejakej kreatívnej činnosti. Troška som sa pobavila s drôtikom a korálkami a vzniklo teda kadečo :D Paradoxne ale nejak nemám čas sa s tým pochváliť.. A chcelo by to aj nejaké lepšie denné svetlo, aby boli fotky pekné. Tak snáď nabudúce. Teraz mám pre vás obrázok, pri ktorom som sa odreagovávala cez prestávky v učení. Vždy keď som sa k nemu vrátila, spoznala som ďalšiu postavičku :) Koľko ich dokážete spoznať vy? Mne sa podarilo cca 73 (skupinu ako napr. Simpsonovci počítam za jeden).

zdroj: facebook.com

2 komentáre:

  1. hehe haluz :P ale niektoré ťažké vôbec neviem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D ani ja niektore vobec netusim :D a celkom dlho mi trvalo, kym som identifikovala film Hlada sa Nemo :D ja ze co mozu byt tie oranzove a biele pruzky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! :)