štvrtok 10. mája 2012

DIY alebo kam so všetkou bižutériou

   Dnešným článkom by som chcela aj ja prispieť mojim nápadom do "nekončiacej studnice" zlepšovákov. :) Za tie všetky roky sa mi nazbieralo veľa bižutérie. Či už peknej, originálnej, sezónnej, bláznivej, hroznej, nenositeľnej, mojej handmade, lacnej, drahej, darovanej, mega obľúbenej atď. atď. atď. A môj problém s uskladnením bižutky sa stále zväčšoval. Mala som to kade tade po skrinkách, krabičkách... a vždy som na nejakú vec úplne zabudla a potom to nenosila. Ale o to väčšia radosť bola, keď som to náhodou niekde objavila :D
   Ale potom mama jedného dňa potrebovala do skrine namontovať držiak na šatky a mne skrsol nápad, že by sa na to skvelo dali povešať moje náušnice. Tak mi do mojej skrine oco namontoval tiež jeden taký držiak. Dlho som tam mala len jeden, ale potom som si dokúpila ešte ďalšie a navešala tam aj náramky, náhrdelníky, retiazky, šatky a kadečo :D A mám to všetko pekne pokope, stačí mi len otvoriť dvere do skrine a cítim sa ako malom obchode :D Pridaná hodnota tohto je, že vidíte, koľko toho vlastne máte a brzdíte sa v ďalšom nakupovaní :D

Ono sa to zdá, že mám toho kúpené veľa, ale dosť vecí som si vlastnoručne vyrobila :)

   Tak som vám odfotila, ako to u mňa vyzerá. Náramky alebo náhrdelníky, ktoré nemajú zapínanie, sú teda proste "vkuse", som navešala na tie háčiky, čo sa nimi vešajú kolekcie na vianočný stromček :D Prípadne rovnako dobre poslúžili aj kancelárske spinky. Snáď som niekomu s podobným problémom pomohla :) 

Asi by to pomaly chcelo ešte jeden na náušnice, hore (i keď to tu nie je vidieť) ešte mám miesto :D


Aj cenu som vám odfotila :D 1,66 € (ale už to mám kúpené asi dva roky).

4 komentáre:

  1. pekny napad!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super nápad, lenže ja nemám skriňu :D,len komodu a navyše keby som chcela aby mi to oco namontoval tak sa asi nedočkám :D. to by som si to skor ja urobila, ved už aj panty na dverach musim mazať ja s bratom :D. ale je to fakt šikovné a pekne to vyzerá, naozaj jak bižuobchod O.O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak treba niečo vymyslieť aj pre komodové (komoditné :D) typy :) ..zatiaľ ma nič nenapadá, možno časom :)
      a bude to niečo bez vŕtania :D prípadne využiješ na to bracha/suseda/molnára :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! :)